Alla <3 dag

Jahaja, då var det det redan 14 februari och Alla hjärtans dag. En av de mest överskattade dagarna på hela året, om ni frågar mig. Men ändå mysig, såklart =). Iofs känns det som att det är någon smart affärsman som kom på det, för att tjäna pengar, haha. För alla köper ju grejer som tokar till varandra dagar som dessa! I vilket fall som helst. Första gången på två år jag upplever denna dagen utan pojkvän dessutom, känns lite småknasigt sådär måste jag medge.. Men det får bli att umgås med vänner och familj. MIn far åker trots allt tillbaks till Kosovo imorgon igen, tråkigt nog. Sjukt vad tiden går fort!
Alla kära vänner, familj etc som ser detta ; I LOVE YOU ! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0