Björn Gustafsson (WoW-Jocke 1337 <33)

Asså, jag vet att jag har länkat till denna i ett tidigare inlägg, men för er som inte orkade gå in på länken (nu när jag faktiskt lärt mig hur man lägger till filmer ;D) så kolla på denna. Jag vet inte hur många gånger jag sett den nu, men en jäkla massa troligtvis eftersom jag börjat lära mig replikerna uantill - absolut sevärd! Haha
Och just for the record, så saknar jag my little nooose.

"- Vad är det som är så kul med World of Warcraft då?"
"- Amen, allt är precis som i verkliga livet! Man kan göra precis.. precis samma saker! Du kan se på spelet här nu till exempel; Här kan man va, här kan man va här kan vara!, SLUTA UPP MED DET DÄR LARSOLOOOV! HÄÄLVÄÄTÄÄÄ!!"





Vanessa för övrigt, såhär ser Tauren ut ! HAHAHA


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-11 @ 17:15:48
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hahahha så jävla roligt! Jag hade faktiskt ingen aning om hur han såg ut men tack, now I know:D

2009-02-12 @ 18:01:05
URL: http://vanessasarkany.devote.se
Postat av: Stina

Haha han är så himla rolig!!!

2009-02-12 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0