Blogg ..?

Jahaja! Då var det min tur att skaffa blogg, trodde jag aldrig, men skenet kan bedra som man säger :) haha, mycket är visserligen lilla Hannas fel, som erbjöd sig att fixa min header, så då var det bara att köra - Tack gullplutt :) haha.
Så vad står på schemat idag? Det blir partaj för hela slanten. Det är nämligen studentfest på Hotellet, vårat enda, och största (inte så konstigt i och med att det är det enda - men ändå!) uteställe här i Alingsås, så det ska bli skitkul! Så nu är det bara lite förberedelser inför detta då såklart. Väntar på att min kära Vanessa ska anlända, och att maten ska bli klar ..
I'm out of here! ;D

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

uhuhuhuhuh, den här skall jag allt läsa.

2009-02-06 @ 18:44:01
URL: http://rommedahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, vad bra! =) då vet jag att någon läser den iaf, gullplutt. puss

2009-02-07 @ 12:39:57
Postat av: Malin

Hahahahah, Hannas tips ?

Jag tror minsann att en viss mäl var liiiiite före med idén faktiskt xD Jag sa ju det trots allt någongång i höstas. Jag skulle fixa din blogg, men det blev aldrig av? :P Tror du kommer ihåg ;)

Hanna - släng dig i väggen !



Love, M <3

2009-02-07 @ 12:45:18
URL: http://mist.blogg.se/
Postat av: HANNI

Sandypandy, du har allt rivstartat.. hänger ju knappt med haha :D



Malin, gå och dra något gammal över dig.

2009-02-07 @ 16:08:24
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0