friday 13th (!)

Än så länge lever jag! ;D haha, skämtåsido. det är ju trots allt en sådan dag - då vad som helst kan hända! (sägs det åtminsone?). En sak hände faktiskt idag som jag kan skylla på att det är fredag den 13e. HAHAHA. Så jävla klantigt.. Jag skulle korsa en väg förut när jag övningskörde med pappa, tittade åt bägge hållen ; "- CLEAR!!" då köör vi. Men ack, så fel jag hade. Det var inte lika tomt som jag uppenbarligen trott, utan det kommer en bil fort som fan, och jag är ju fullt upp i att gasa iväg, så pappa skriker "- SANDRA FÖR HELVEETTTEEEEE!!!" ooops.. tänkte jag. Så han drar hårt som tusan i handbromsen, som tur var. Haha. Hade han inte varit beredd där hade det nog blivit mer än en plåtskada så att säga..
Jaja, det har aldrig hänt något sådant innan när jag kört bil. Någon gång ska väll ett lite större misstag ske antar jag .. Hehe.

Hur som helst ;D haha. Annars har min dag varit bra, reeally nice faktiskt. Förutom den där jävla mensvärken (too much information, i know. Medlidande någon?) jag gått runt med i typ 2 veckor nu, haha. Sjukt. Det gör verkligen så ont så jag mår illa. Den är inte nice.
Vad händer idag? Någon som vågar lämna huset en dag som denna? ;) haha

Jag idag .. hahah!



Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Uh mensvärk.. ha en varm flaska emot magen sötnos

2009-02-14 @ 12:39:21
URL: http://rommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0