"Hej din jävla ninja!"

HAHAHAHA jag och Vanessa skickade massa sjuka mms till varandra igår, med diverse ljudklipp och videoinspelningar som vi gjorde till varandra. Mellan typ kl halv 11 och 12 på kvällen. Jag har nog aldrig skrattat så mycket tror jag.. Hade gärna visat er ett smakprov - om jag visste hur man la in vanliga filmer, som inte kommer ifrån youtube dvs ;D haha. Har inte lärt mig detta än så det skiter sig.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen ska jag bege mig till skolan, och sen blir det hem för franskaplugg. Ska egentligen ha prov idag, men av olika anledningar så har jag inte fått gjort så mycket, så ska försöka fjäska lite så jag får göra det på fredag istället, annars kommer det ju inte gå sådär överdrivet bra då jag lärt mig typ 1/3 av det jag ska kunna, way to go känner jag -.-. Sen när det är färdigt har jag religion kvar, och sen halka, teori o uppkörning som står på schemat nästa vecka, JAG ÄR NERVÖS, fittifåglarna xD haha.
Nej, ha en bra dag allihopa, nu kan jag inte sitta här och dega mer =)
PUSS&KRAM


En av Vanessas ljusare stunder .. HAHA

Kommentarer
Postat av: Maya Gunnarsson

Men tusen tack vad glad jag blir nu =)

även du ahr en himla fin blondfärg på håret

2009-02-18 @ 11:31:02
URL: http://Mayagunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0