I said brr, it's cold in here ...

Fyfan, vad är det med mig och glömma stänga fönster?! Mitt rum är som antarktis för tillfället. Känns som om det vore minusgrader, utan att överdriva, brrr! Inte kul.. inte kuuul! ;D Sitter och pluggar franska, också kul, särskilt när det är så "varmt" att man kan koncentrera sig också (ni förstod ironin, förstår jag .. ?) Äsch, här ska inte klagas minsann. Har åtminstone bra musik - det är alltid något ;D ! Kan tipsa om ännu en låt när jag ändå är igång, Paramore - Misery business, asskön låt. Det roliga är att jag har fått många av mina nuvarande favoritlåtar ifrån mitt GH worldtour =) haha. Bra det där spelet må jag säga, haha.
franska var det ja, höhöö.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0