Köör vi!


Då har man kört en jäkla massa bil idag igen, blir intensivkörning på hög nivå nu när far är hemma kan man väll säga. Som ni förstår så undviker jag helst att köra med mamma så mycket som det bara går (se tidigare inlägg så förstår ni vad jag menar), så när pappa är hemma är det bara o köra på som tusan, särskilt när han åker tillbaks till Kosovo nu på lördag, och min uppkörning är om knappt två veckor (!!!), så gäller det att passa på. Igår var jag som jag nämnde först på Allum, och när jag kom hem så blev det en spontanresa till Göteborg med Filip och Jonas, där vi spenderade kvällen på Bryggeriet, haha. Och där satt vi med endast medelålders kvinnor och män 45+, men det var trevligt ändå. Kanske inte jättemånga som går ut en tisdagskväll .. ;) I vilket fall som helst, sen blev jag väckt imorse för att - somsagt - köra bil, och denna dagen styrde vi kosan mot Borås, och en jäkla massa motorcykel/cross affärer, för att min 16åriga lillebror ska ta lätt motorcykelkörkort, och dom är på gång att köpa en, så det var bara att följa med, inte riktigt "my cup of tea" så att säga, men det var trevligt ändå =). Och idag ska jag spendera dagen med diverse studier, inte jätteroligt, men nödvändigt =)!

Puss & Kram


Bild från gårdagen, Jonas & Filip


Inte jätteattraktiv bild på mig, men ändå =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: haha, men den har ju jag sett för lääängesen ;) Du måste ha fler på lager.. ? :)

2009-02-11 @ 14:37:32
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Menar du Sex And The City, så har jag sett den med xD haha. Säg nån gammal då.. har väl typ sett alla nyaste.

2009-02-11 @ 15:05:08
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/
Postat av: kock

sjukt attraktiv bild på dig!

2009-02-11 @ 15:32:44
Postat av: Sandra

"kock" ; tack, whoever you are ;)

2009-02-11 @ 15:41:03
URL: http://jentamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0