Kvällspromenad med vovven

Då har man tagit sista rundan med den lilla pudeln, eller Milou som han heter (han har faktiskt ett namn, haha!) Och vilket mysigt väder det var ute! :) jag älskar när det är snö och kallt, inte sånt där äckligt slask och skit, då kan det vara. Men detta vädret är riktigt mysigt, när man kan dra på sig varma jackan och ett par varma skor! Kanske är ensam i hela världen om att gilla vintern, vad vet jag. Men jag gillar faktiskt detta vädret. Visst, klart jag älskar sommaren, men inget fel på vintern. Enda tråkiga är att det inte blir någon skidåkning detta året, gjort det varje år annars, ibland har det till och med blivit både två och tre gånger under en vinter - lovelovelove! Men inte detta året somsagt. Däremot ska min lillebror få åka till Aspen, Colorado i USA v. 9 med våran morbror och åka, behöver jag säga att jag är sådär lagom avundsjuk .. ? För tro mig, det är jag. Kan ju trösta mig med att vår kära morbror bor i lägenhet i New York, Manhattan numera med sin amerikanska fru, Rose, så jag har blivit lovad att komma och hälsa på när jag har tid etc. Just nu hinner jag verkligen inte känner jag, med allt skolarbete jag har o göra, och körkort.. Asså jag blir deprimerad bara jag tänker på det! Projektarbete, tenta av Geografi A (när fan ska jag hinna det?!?!?!), göra klart Historia B (hm, snart färdig iofs - gött!), och allt vad det är.. Någon mer än jag som känner stress inför studenten?!

Puss <3



Jag och Milou ute i snön =)


Tokstolle till pudel som älskar att bita på kopplet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0