lördag

Japp, idag var det Lördag - jävlar vad tiden ska gå fort hela tiden! Igår satt jag och Vanessa o pluggade teori fram till kl 12 på kvällen (natten?) .. jätteroligt, haha. Höll på att få damp där på slutet när jag aldrig fick till rätt svar, och ögonenlocken trillade längre och längre ned. Så det fick räcka, och vi däckade bägge två runt halv 1, 1.

Idag tog vi en sväng till min kära morfar som fyllde år, sen gick vi förbi stan o shoppade innan vi slutligen gick för att sola. Sjukt hur bra humör man blir på efter lite shopping faktiskt! Kände att jag inte gjort det på länge och att man faktiskt ska få unna sig lite ibland ;D haha. Så både jag och Vanessa kom hem med lite smågrejer! =)
Härligt att få lite värme också .. behövs när termometern ligger under 0, fyfan .. så trött på detta nu!
Sakerna ni ser nedan fick det bli :) + lite underkläder. Så det var gött med lite nytt, fräscht i garderoben! :D

Nu ska jag återgå till mitt pluggande.

PUSS!



t-shirt/tunika - Gina Tricot 299:-


Örhängen + Halsband Gina Tricot 99 :- st


Skitsnygg väska (snyggare i verkligheten) MQ 399 :-


Väska MQ (insidan) 399:-

Kommentarer
Postat av: ida

väskan var skiitsnygg!!

2009-02-22 @ 19:24:46
URL: http://idateresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0