Lördagskväll med Vanessa och Melodifestivalen

Hade tänkt lägga in en film, men jag är inte så haj på det här än, så tyvärr blir det inget! haha. Så om det är någon som vill tala om för mig hur man gör, så vore det käckt alltså, inte lätt att kunna allt ifrån början ;D.

 Dagen har spenderats hemma hos Ami faktiskt, hon var helt besatt av att få hjälp med att laga mat till sina föräldrar som skunne komma och äta hemma hos henne kl 18:00, så hon trodde inte hon skulle hinna, så jag och Vanessa ställer sjäälvklart upp - snälla som vi är, haha. Sen har vi inte gjort så mycket. Nu ska vi gå ut med min lilla hund, sen blir det att bänka sig framför tv:n, och kanske laga någon mat till oss själva också, eftersom vi inte har ätit något än. Haha.
Något annat lite roligt är att min lillebror ska ha lan här ikväll, så han och hans kompis Joachim ska sitta och geeka (som jag och Vanessa visserligen gjorde imorses, haha!) och spela WoW hela kvällen - roligt.

 På tal om Wow, kolla denna; www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3_JM - Så jävla bra! Hahaha!)


Ha en trevlig kväll allihopa :) !

Vanessa langar skrattet
, haha!

Kommentarer
Postat av: Emmie

kopiera embed länken eller vad det heter, hela den. skriv ett nytt inlägg och bredvid ikonen där du laddar upp en bild. så står det "html" tryck på den och klistra in den där, och sen på uppdatera. Så har du laddat upp en film ;)

2009-02-07 @ 23:05:28
URL: http://rommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0