lunch på delideli

Tråkigt mätt jag är just nu. jag tvingade med mig min kära vän Filip för en fika, blev dock mat istället, på DeliDeli. Den killen vet ju hur man äter iaf .. haha! Och han vägrade lämna kvar ens en liten potatisbit, så hans berg med mat gick ner, trodde aldrig han skulle kunna få i sig allt. Men skenet kan ju bedra så att säga. Sen gick vi vidare för att dricka en latte på "Diva" (ett café på Kungsgatan i alingsås). Så det var trevligt. Man kan lika gärna spendera sådana här dagar med vänner. Minst lika trevligt.
Jag fick även en Alla hjärtansdag present av mamma och pappa =) jättegulligt. Blev jätteglad, det är en hårinpacking ifrån märket "Revlon", som förbättrar färgen på håret, samt ger det glans och gör håret mjukt. Mycket bra produkt. Särskilt om man är blond egentligen som mig, och inte kan färga håret hela tiden, för det sliter ju en del. Detta är ju allt i ett så att säga - perfekt ! ;D

porr-filip på cafét, RAAUWR!! ;D



Min alla hjärtansdag present från mor o far <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

revlon

2009-02-14 @ 18:13:39
Postat av: Emmie

vart finns denna att köpa sandie? :) how much?

2009-02-15 @ 18:42:21
URL: http://rommedahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag funderar på att köpa en sån där hårinpackning. Jag tror att jag glömde mitt Lanza Leave-in hos dig för ett ganska bra tag sen, men har gett upp hoppet om att faktiskt hitta den igen :P Kan lika gärna köpa en ny. Pris tack ? :D



Love, M <3

2009-02-15 @ 20:31:05
URL: http://mist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0