medelåldernas kväll

Idag är det ingen vanlig dag minsann, utan det kommer troligtvis vara smockfullt med kvinnor och män 40+ i stan, det ska nämligen vara någon grej på Hotellet (Alingsås ena(?) nattklubb) för kommunanställda, och min mamma ska såklart dit, haha.
Hon är helt i extas över denna kväll. Hon ska minsann på förfest först kl 5, och oj så bråttom det är, sen ska dom vidare till något ställe innan de slutligen ska hamna på hotellet.
Kul tycker jag att man inte bara sitter hemma, spelar Bingolotto o dricker kaffe för att man blir äldre. Bara för att jag kommer upp i åren kommer jag fortfarande göra saker som jag tyckt om när jag varit yngre. Vem har sagt att man måste bli "tråkig" bara för att man kommer upp i medelåldern? Nej, ingen bitter kärring här inte! Livet är till för att levas. Så resonerar jag. Uppenbarligen min mamma också ;D.

Nu ska jag till stan en sväng och möta min lilla moder som är mitt uppe i att hitta någon fin "topp" hon ska ha på sig ikväll. Måste dessutom byta min väska jag köpte förra veckan - som redan gått sönder. Jävla skitväska ..
Ska nog även köpa med mig sushi eller nått eftersom inte mamma lagar mat idag (jag hatar att laga mat till mig själv endast), och har jag tur så får jag även besök av min kära vän Jennie.
Ska även fixa iordning lite i mitt rum, damma, ta undan lite kläder etc, så det ser anständigt ut här igen. Ser verkligen ut som det varit ett tredje världskrig här inne, utan att överdriva för fem öre.
Måste även påpeka att det är så sjukt underbart väder ute idag! Har kunnat gå med skinnjacka utan att frysa, det är lycka för mig. Våren är med andra ord påväg, och snön har försvunnit. GÖTT.

Ha en bra dag allihopa! :)

Puss & Kram <3

Min söta mamma ;D

Kommentarer
Postat av: vanessa

Din mamma är världsklass ;)

2009-02-28 @ 12:43:28
URL: http://vanessasarkany.devote.se
Postat av: Alexandra Linardon

Det var hemma hos mig dom var HAHA

2009-03-03 @ 01:20:24
Postat av: 12

brat >

2009-03-07 @ 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0