melodifestivalen - vilken dynga

Sitter efter en lång dag i soffan tillsammans med mamma och ser på Melodifestivalen. Asså seriöst, jag förstår inte hur det kan finnas så många människor som följer den här skiten år ut och år in. Det är ju inte direkt så att det är några låtar som är speciellt bra. Visst, jag har hört ett par låtar under kvällens program som varit helt okej, enligt min smak, men majoriteten av alla låtar är totalt värdelösa! Jag förstår inte hur det kan fortsätta varje år, och fortfarande dra så mycket publiksiffror - inte kul, inte kuuuul!
Jag tycker "Agnes", med låten Love Love Love, "Next 3 - Esta Noche" (!?), Och Malena Ernman - Le voix" var helt okej, men nej, detta är inget för mig, ändå sitter jag här och ser på det, haha. Lite komiskt måste jag medge.
Ibland får man faktiskt ägna lite tid åt sin gamla moder, och vi har tyvärr splittrade tankar om hurvida "Melodifestivalen" är sevärt eller ej ... Så jag ger helt enkelt upp kampen och låter henne vinna, snäll som jag är.

För övrigt är Sälenresan bokad nu, v15 blir det. Fan vad gött.

Nej, nu blir det åter till tv-tittandet.. haha!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0