My love

Ååh, träffade min kära Malin idag, har inte träffat henne på typ 2 månader, från att ha träffats varje dag (!), behöver jag säga att jag saknat henne, och att det var roligt att träffas? Trots att det bara var i ett par timmar. Tack hjärtat!
Nu sitter jag här och ska plugga franska, (MM KUL VA?!) har då prov på onsdag, som jag inte börjat plugga på än .. Jag känner mig sådär lagom stabil, och om en vecka ska jag göra mitt teoriprov, fyfan alltså, kan ingenting, haha. Ska bara få färdigt franskan sen blir det rå-pluggning av teori som gäller, har inte så mycket val tyvärr.

Senare ska jag först och främst till farmor och farfar, då Berit (som jag skrivit om i tidigare inlägg) gått bort nu. Så farfar (det är hans syster som sagt) är lite ledsen, och vill att vi ska komma dit en stund, o käka smörgåstårta (jeesus, kommer sluta som en fettmakvinna -.-), som jag för övrigt inte gillar sådär överdrivet mycket men anyway, kan ju gå dit och visa lite medlidande så att säga åtminstone.

Nu är det dags för franska (har en tendens att skjuta upp saker hela tiden, och få en jävla massa på slutet, så jävla onödigt!)

PUSS! <3


Gammal bild på mig och Malin från Rhodos i somras


Någon förfest för någon månad sen hos Filip


"Han har flyttat plats  tre gånger nu.. störd kille!"

Bara ett "normalt" sms, man (oftast) får dagligen ifrån Malin. Fick denna bilden på den här snyggingen förut när Malin var påväg hit och satt på bussen. Kan man annat än skratta...?

Kommentarer
Postat av: 12

:D

2009-02-16 @ 18:21:40
Postat av: Anonym

Va söta bilder på er :)

2009-02-16 @ 18:54:44
Postat av: Malin

HAHAHAHHA ! Du är galen !

Men vadå ? :$ Han flyttade typ 17 tusen gånger och verkade tycka det var jätte kul.

Jag kanske ska lägga upp ett sms från dig också ? Dom är inte i närheten av 'normala'...

Älskar dig bästis !

<33333



Love, M <3

2009-02-16 @ 22:16:48
URL: http://mist.blogg.se/
Postat av: anniebunny

HAHA och du passa på och ta en bild på han?? :PPP :)

2009-02-26 @ 15:08:59
URL: http://metrobloggen.se/annamarialacatus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0