Oooops

hm, hahah! som jag sa igår så skulle vi ju plugga .. blev ju inte så mycket av det som vi planerat, då mamma och hennes kompisar ville att vi skulle gå med ut istället - men kul var det!
Jävla äcklig gubbe som stötte på min mamma, HAHA! Värsta jag varit med om. Sen frågade han hennes kompis för det första vad hon jobbar med, och när hon sedan sa att hon arbetar som Ambulanschaufför frågade han plötsligt (helt allvarlig!)
"-Då måste jag få fråga dig en sak.. Blir du upphetsad när du hör sirenerna?"
Jag och Vanessa höll ju på att dö .. kunde inte hålla mig. Värsta jag hört! Hahaha. Jaja, alla kan ju inte ha "alla hästar i stallet" så att säga .. :|

Hur som helst, det var ju lite segt att ta sig upp idag, när klockan ringde 8 för att Vanessa ska träna inför sin dansföreställning nu på morgonen, och jag tänkte ta tillfället i akt o göra lite teori såhär på mööörah! ;D USCH vad trött jag är *försöker hålla ögona öppna*

Ha en bra dag! =)
Puss&Kram <3



Jag och min älskade Vanessa ;D


Ever seen the sunlight .. ? HAHA


Vanessa


Min lilla mor och hennes vän Jane

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Haha låter bra det ;) Kan du inte heller sova?

2009-02-22 @ 10:16:32
URL: http://rommedahl.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: Jaha :/ usch..jo det blir lätt så att man inbillar sig, men tänk inte på det. Haha vet inte, kunde bara inte sova mer, var inte ens skönt att ligga kvar isängen så jag fick snällt gå upp :P

2009-02-22 @ 10:19:52
URL: http://rommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0