Sandra & Vanessa

Jag har kollat igenom lite gamla bilder, och hittade en jäkla massa roliga bilder på mig och Vanessa som jag måste dela med mig av, asså, shit.. Har nog inte skrattat såhär mycket på ett bra tag. Vanessa är min äldsta kompis, och som jag även har väldigt bra kontakt med än idag, varit "bästisar" sen vi ploppade ur våra mammors magar ;D, dock ploppade hon ut lite tidigare än mig. Hon kom till världen 8 januari, 1990, och jag kom till världen 29e juni, 1990 :).
Vi brukade samla på Mc Donalds leksaker, och bygga hus till dom. Våra leksaker, som vi behandlade som våra små bebisar fick även sova över hos varandra ibland. Vi hade små hundar som hette Nadja och Benzo, vanesas hund var killen - Benzo, och min var den andra. De brukade skriva brev till varandra, och hälsa på varandra lite titt som tätt. Vi var inte som andra små flickor som lekte med dockor, Barbies etc, nepp, Mc Donalds djur för hela slanten! :D
Haha, älskade min lilla Näsa då, och gör det idag.
ENJOY THE PICTURES!


Mitt barnkalas, vi ville alltid sitta själva, haha!


Vi gillade att bygga kojor, här är vi på stranden, haha


jag gillar att göra miner, o vanessa gillar att äta korv HAHA
                     

                    
Jag har alltid haft sinne för mode!


Bästa vänner då, nu, föralltid! <3 haha! still going strong



Kommentarer
Postat av: vanessa

Åh det var tider ! Älskar dig med :)

2009-02-09 @ 14:41:38
URL: http://vanessasarkany.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0