Skidor?

Lagom avundsjuk måste jag säga att jag är. Min lillebror ska åka till Colorado, Aspen imorgon och åka skior tillsammans med min morbror, och hans frus bror, och vad ska jag göra? Vara hemma i Alingsås, kul känner jag, haha.
Dock sitter jag och snackar med min gamla far på Msn (som befinner sig i Kosovo) o diskuterar eventuell Sälenresa på påsklovet v. 15, det är ju inte direkt USA, men bättre än inget. Har åkt skidor varje år nu i flera år, så känns tråkigt att inte ha åkt något än, det så härligt att vara i fjällen tycker jag!
Sitter även och tittar på Junkyard's rea, skitsnygga skidbyxor ifrån Burton som kostat 2000:- kostar runt 500 lappen nu, sjukt värt! Ska nog ta o klicka hem dom strax :), åker jag inte skidor detta året har jag ju åtminstone användning för dom nästa år ;D haha.




Visst är dom fina?


Kommentarer
Postat av: 12

mmmhm, långfärdsskridskor?

2009-02-26 @ 17:49:26
Postat av: Sandra

Sv: jo det stämmer de är inte alls som andra hundar de vill gosa mycket mer och alltid sova i ens säng :) Ja valparna har som en mycket mjukare päls eller hur man nu ska kunna förklara det den tovar sig inte lika lätt heller :) aaa de är klart man kommer alltid att älska dom de är bra att de kan bli så gamla!

Man kan inte annat än älska dem :)

2009-02-26 @ 18:55:20
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: vanessa

Snygga! ;)

2009-02-26 @ 21:14:42
URL: http://vanessasarkany.devote.se
Postat av: Mia

Du är så himla snygg! :)

2009-02-26 @ 21:25:00
Postat av: Evelina

Åh ditt hår ser så himla fräscht och fint ut! Har du något tips på bra hår produkter ?

2009-02-26 @ 21:28:24
Postat av: Sandra

Evelina: Tycker du det? :) Vad gullig du är! Asså grejen är att de jag gör är väll egentligen att försöka tvätta håret högst 2ggr i veckan ungefär, och då använder jag Matrix, "Biolage"-serien för färgat hår, sen har jag ett "leave-in" balsam jag använder varje gång jag tvättat håret ifrån märket "MOP". Och för att hålla färgen, och slippa färga håret så ofta använder jag Revlons hårinpacking, eller hårbomb som det kallas ca en gång i veckan för att hålla färgen fräsch och fin! :) Det är väll det jag gör.. haha, sen tycker jag det är slitet, men ändå ;D.

Mia: Tack så mycket! :)

2009-02-26 @ 21:43:13
Postat av: Malin

Colorado ? Fan vilket ääääs ! Jag vill också !!

Resa snart eller ? Vad säger du ?



Love, M <3

2009-02-27 @ 09:14:14
URL: http://mist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0