Sova .. !

Här har man suttit med det där spelet, gud asså, min hjärna kolapsar snart. Fast, jag måste ju säga att det är något roligare att göra det där än att sitta och läsa i boken =).
Så ni som håller på med körkort och grejer, precis som jag ; köp/låna detta spelet om det finns möjlighet, man lär sig faktiskt jättemycket. Tror att det är för dyslektiker (har för mig att Oscar som jag fick låna det utav sa det åtminstone) men det är jättebra, för då är det en röst som pratar hela tiden, så allt man behöver göra är att lyssna. Sen när de har gått igenom ett kapitel, eller vad man ska kalla det, så får man göra uppgifter på det, och se hur mycket man memoriserade utav det han sa - ingen skit med andra ord! Haha. Rekommenderas starkt. Det heter för övrigt "Bonniers Trafikskola 2007" för er som är intresserade, men eftersom det finns senare versioner så är det kanske lämpligt att köpa den för detta året istället, vet inte om det skiljer någonting, men man vet aldrig... Hehe

Nu är det nog dags att tänka på refrängen faktiskt, trots att det är lov och klockan inte är allt för mycket. Är faktiskt trött, haha.

Sov så gott :)
Haha, jag och "mitt" spel (?)



Kommentarer
Postat av: Tanja

söt du var tjejen . :)

hoppas du haft en bra helg.



kram tanja

2009-02-09 @ 07:59:45
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: HANNI

Yes :) Jag ska iväg och shoppa med systern min idag.. är det okej om du får pappret ikväll ? ^^

2009-02-09 @ 09:10:56
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/
Postat av: Vanessa

för dyslektiker kan ju du behöva hahaha! Jag med tyvärr :(

2009-02-09 @ 12:04:18
Postat av: Sandra

Hahhaahah!! ja absolut ;D du också somsagt ja ;) you go giiirl!

2009-02-09 @ 12:06:00
URL: http://jentamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0