Allum med the whole family

Haha, ja så roligt har jag haft idag (köpcenter i Partille för er som inte vet detta ;D), och vet ni vad jag kom hem med .. ? ETT HÅRSPRAY! Ett skitbra sådant visserligen (Matrix Voroom - rekommenderas starkt), men kul, jag har åkt hela vägen till Allum - för ett hårspray .. haha! =) Jaja, får se det positivt. Jag fick övningskört, och jag fick umgås med familjen lite, det är väll trevligt det också ibland. Trots att det kan bli för mycket av det goda ibland och sitta i samma bil (om man kör dvs) som mamma, herregud asså, kan ge er ett exempel ;
" Sandra! Du ser väll tanten där borta? Hon vid övergångsstället ca 1km bort?! Du kör väll inte på henne nu, va? Sandra.? SANDRA!!!" Man ba men "NEJ FÖR HELVETE JAG ÄR VÄLL INTE BLIND!?" Shit! haha.
Var tvungen att avreagera mig lite bara.. haha! Vad ska ni hitta på en måndagsafton som denna? =) Något roligt på schemat? Jag har faktiskt ingen aning vad som händer i min lilla stad dagen till ära, men hoppas på att inte sitta sysslolös hela kvällen, då vet jag inte vad jag tar mig till, fyfan.

Puss & Kram på er


André lyckas alltid fastna så bra på bild!

 
Attraktiv bild på mor och far .. hahah


(Måste även avsluta inlägget med en lite komisk bild som togs imorse på min far och min pudel. Pappa satt på knä med huvudet in i duschkabinen för att tvätta håret, och Milou tycker synd om pappa verkar det som, så han sticker även in sitt huvud i duschen och ska slicka pappa i ansiktet som plåster på såren, haha! Så allt man ser är två rövar som sticker fram... )




"- Stackars husse.. Kanske ska pussa honom lite, så kanske han blir glad!"

Kommentarer
Postat av: jennie

sandra, felfelfel.. det är tisdag:)

2009-02-10 @ 21:35:43
Postat av: Hanna

Måndagsafton ? Det är tisdag, kära du :) Och jag har shoppat upp allt fint på Allum, det var väl därför du inte hittade nåt ;)

2009-02-10 @ 22:15:24
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0