Uppe med tuppen (...)

Godmorgon (eller "Gomööööraaahhh!" som vi säger i mina trakter)

I'm up!
Inte illa pinkat alltså, kom dock upp för ca en timma sen, men Vanessa ligger fortfarande och snarkar där inne i mitt rum, så jag tog med mig laptopen ut i köket, geek som jag är, och sitter nu här o käkar frukost i min ensamhet. Mor och far har styrt kosan mot Göteborg, där de tydligen skulle gå på Båtmässan. Jag skulle egentligen övningsköra dig (SHIT! inte långt kvar till uppkörning!!!). men orkade inte vara strandsatt på Svenskamässan under några timmar, så jag gav upp den tanken ganska snart. Och min kära lillebror, som inte är så liten längre, ligger även han och sover. Så det är jag och min lilla pudel här i köket :).

Så vad händer såhär dagen till ära då? Mja, jag vet faktiskt inte vad som händer idag. Vanessa blir nog kvar åtminstone, så vi ska väll hitta på något, men med tanke på gårdagens bravader så blir det nog inte så livat, haha. Utan det blir väll att lägga sig raklång i soffan o bänka sig framför teven eller något  i den stilen. DOCK, så hag jar en jävla massa att plugga på, som jag kanske skulle passa på att göra idag - på en LÖRDAG, känns inte så överdrivet upphetsande måste jag medge, men vad tusan. Kommer kännas bra efteråt!

Byebye äppelpaj

Milou är ungefär lika seg som mig, sådan matte sådan hund

Kommentarer
Postat av: Denise

Hur ofta är du ute och festar? :)

2009-02-07 @ 13:58:43
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: pojksnoppen

så du pinkar illa :( usch

2009-02-08 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0