duktig tjej .. ?

Jag vet, jag suger på att skriva blogg. Åtminstone har jag sugit den senaste tiden. Och detta har att göra med att jag inte anser att jag haft något vidare intressant att skriva om, tyvärr. Men då Vanessa är en riktig jävel på att tjata på mig att skriva ett inlägg, så får jag väll skriva ett fucking inlägg då ENDAST för dig, Älskling ! haha

Idag hade jag planerat att bland annat att försöka hinna städa hos min grandpa' som inte är speciellt duktig på att göra detta själv (...) men, allt eftersom tiden gått så har det helt enkelt inte blivit av, och nu är klockan redan halv sju, och jag ska på bodycombat på sportlife om en timma, så nixpix :), får bli imorgon istället. Det var så gött väder idag, så det var skönare att vara i stan och glida runt istället. Tittade lite på 20år present till Jonass, men eftersom han var med så var det ju inte jättelämpligt att köpa det idag kanske, haha. Blir inte lika roligt då så att säga.
Snart  ska även Jennie titta förbi. Efter lite tjat så bestämde hon sig för att följa med o träna combat. Haha. Bodycombat, för er som inte vet detta, är en blandning mellan kampsport och, eh .. kampsport? Det är sparkar och slag i luften, kortfattat. Japp, det låter sjukt boring, det är jag medveten om, men det är faktiskt grymt kul, och bra träning. Så om möjligheten finns kan jag starkt rekommendera att testa. Jobbigt är det också...
Tänkte även visa er en bild på mina nya naglar! Eller nya och nya, har haft de nu i ca 2-3 veckor, men eftersom mina egna är så avbitna (gross, jag vet) så fick jag gå tillbaks ganska fort o fixa dom igen, eftersom de hade släppt lite i kanterna, och mina egna naglar växer under. Men nu är dom fina igen. Jag älskar dom! Händerna blir verkligen helt annorlunda. Lite jobbigt var det i början innan man vande sig dock, haha. Höll på att peta ut ögonen när jag skulle ta ut linserna, slog i dom så jag gick runt med sjuk smärta i flera dagar, och ja, you name it. Men det är absolut värt det - ska man vara fin får man lida pin.




                                                 
                                                   

PEACE OUT

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: 12

nice klocka

2009-03-27 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0