finland

Nu är det söndag, och imorgon ska jag, tillsammans med min Turism-klass åka från Alingsås - Stockholm, och därifrån ta färjan för att slutligen hamna i Finland och Helsingfors på tisdag morgon. Vi ska på studieresa. Kommer inte riktigt ihåg allt vi ska göra, men de flesta ser nog fram emot själva resan först och främst, och då menar jag givetvis färjan, och inte helveteståget till Stockholm (!). Ska tydligen vara rätt bra med party på den där färjan har jag hört, haha. Så det kan nog bli roligt, förhoppningsvis ;D - pessimisten har talat.
Men nu ska jag ta en promenad med vovven, och sen ska jag plugga och packa har jag tänkt. Det där med pluggandet brukar aldrg sluta speciellt bra dock. Men nu måste jag få färdigt en grej, annars är jag körd, så det är väll bara att köra.


Nästa anhalt ; FINLAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0