fredag

Äntligen lider denna veckan mot sitt slut, och det är fredag - igen. Tycker veckorna går så fort så man knappt hänger med. Inte långt kvar till studenten .. ska dock bli jävligt gött att slippa allt som har med skola att göra, åtminstone för ett tag. Och på gymnasienivå.

Just nu är jag bara hemma på rast, hade håltimma från 12 (hoho) - 3, och då är det inte allt för ball att sitta kvar i skolan måste jag ju säga. Sen ska jag in till staden med min mor och shoppa lite, efter det blir det till att plugga en del idag, har inte så mycket tid att göra det på resterande dagar i helgen nämligen. Inte jätteupphetsande direkt att sitta hemma och plugga på en fredag, men vad gör man liksom.
Hoppas ni får en bra dag.



Jag &  Min snygga brooo' ! ;D


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: 12

12 :(

2009-03-27 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0