ja, jag lever

.... kanske man inte kan tro - men det gör jag, tro't eller ej.
Jag har dock inte riktigt orkat sätta mig ner o blogga förrens nu. Men nu tar jag mig tiden. Finlandsresan var rolig faktiskt, kan inte påstå att Helsingfors var något att hänga i granen direkt, och jag hade nog inte direkt velat åka tillbaka. När man såg på människorna.. asså, no offence (!), men det känns som att klädstilen gick ut på typ "fulast vinner!", såg nog inte en enda människa som klädde sig normalt, utan att överdriva. Eller normalt, men ni förstår säkert vad jag menar.

Vad gjorde vi där egentligen? kanske ni undrar. Och då kan jag svara som såhär; först åkte vi Silja Line dit, vilket var roligt som fan, inte lika kul var det dock när man skulle försöka sova på natten där med "lite" alkohol i kroppen, och man inte var säker på om det var ens hjärna eller båten som gungade. Vi kom till färjan runt 4, fick buffé runt 5tiden - äta och dricka så mycket man orkade. Där efter fick vi göra vad vi ville, fram tills att vi skulle gå av färjan dagen efter kl halv 10 ungefär, och hamna i Helsinki. Där gjorde vi det värsta jag varit med om - åkte runt guidad tur, runt hela staden med buss. Inte det man längtade efter när man mådde som man mådde, men det var väll roligt .. höhö =). Sen fick vi slutligen hamna på vårat hotell, Presidentti något hette det, och det var ett 4stjärnigt hotell mitt i cenrum, vilket var roligt. Där spenderade jag tiden med Mia och Lisa. Där blev det rätt lugnt. Shoppingtur runt om i Helsingfors, för att sedan basta, bada, ta ansiktsmask etc på hotellet. Gött vart det. Sen var vi på Sveaborg på studiebesök eller vad man ska säga. Tråkigt tyckte vissa, intressant tyckte jag. Sen åkte vi hem igen, och ditresan upprepades. Haha. Där har ni hela min resa i stort sett.
Efter detta har jag även varit på Hotellet i helgen, the nightclub of alingsås så att säga, hoho. Mikket kewl. End of story. Nu ska jag fortsätta plugga teori igen, har "omprovet" imorgon, klarar jag det, så har jag körkortet i handen. ÅÅÅÅH jag måste klara det denna gången. Orkar inte göra det igen, suck..
PUSS&KRAM


Jag & Hanna i Stockholm påväg till färjan


Mumintrollet, Jag & Mia innan vi går in på färjan


Mia & Lisa on da boat


Moi


osminkad, trött & schleten tjej (jag)


den självklara spegelbilden


hos mig innan hotellet


även detta hos mig innan hotellet, jennie & jag


... somsagt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, den bilden på oss har jag inte sett tidigare x) Lycka till med teoriprovet !

2009-03-10 @ 13:55:28
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är söt min lilla slynis <3 Saknar dig !

När ses vi ?



Love, M <3

2009-03-10 @ 21:08:47
URL: http://mist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera då för fan!Jag o mamma blir galna, mest mamma ;) hahaha!

2009-03-12 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0