jag-är-trött

uppe med tuppen, finns det annat att säga om att vara uppe kl 07:00 på morgonen? Haha. Egentligen ska jag inte ta tåget till Stockholm förrens kl 10:17, men eftersom jag inte blev kvar med arbetet igår, inte riktigt åtminstone (!), så ska jag skriva färdigt nu, för vet ändå på ett ungefär vad jag ska skriva. Sen kan jag lämna det åt sidan - skönt! -.-
Fick in en jäkla massa musik igår så nu är min ipod fullproppad med massa bra musik, så nu lär jag klara tågresan på några timmar, för båten är ju inga problem, då lär man vara sysselsatt så att säga.
Nu är det dags att göra sig iordning. Fick precis klart uppgiften - who's your daddy !?!?!??!?!? säger jag bara.

Hörs igen på torsdag, då jag landar i alingsås igen så att säga =)
Ta hand om er.
Puss
(har inte orkat ta några bilder, men det blir det ändring på under veckan, då jäklar ska ni få se på bilder)

Kommentarer
Postat av: vanessa

Fan Sandror du uppdateror aldrig juuuu! :((:( NOT COOL! SHAME ON YOU!!!!

2009-03-08 @ 21:11:02
URL: http://vanessasarkany.devote.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0