t-r-ö-t-t

Vad har jag gjort egentligen för att förtjäna att vara såhär trött!? Klockan är bara halv 10, och jag kan knappt hålla ögona öppna. Aldrig hänt förut. Ska ta mig en dusch, och se om jag piggnar till. Annars lämnar jag den här dagen bakom mig och går o lägger mig, för att orka med morgondagen.
Har fått pluggat en hel del ikväll i alla fall, så jag är ganska stolt över mig själv måste jag få lov att säga.  Är även glad för att min moder köpte lite smycken till mig idag. Tror det har att göra med att hon hade dåligt samvete. Vi hade en ganska härlig diskussion förut, min mor och jag. Eller ah, det är inget konstigt. Det har vi varje dag nuflörtiden, men ändå. Hur som helst. Lite örhängen, ett halsband, en ring och en tunika fick jag av henne, mycket trevligt. Inget värt att fota dock, haha. Ännu en svart grej in i min gardeob. Kom fram till idag att jag inte har överdrivet mycket färgglada kläder .. haha! Min garderob är full av svart, svart och lite mer svart. Kul va? ;D
Hoppas ni är piggare än jag, och gör något vettigt ikväll..  ;)
Annars är det bara att ta nya tag imorgon - det ska jag göra iallafall! :)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad många inlägg du knåpat ihop ;P Jag hade nästan gett upp hoppet om dig som bloggare.

2009-04-01 @ 13:49:09
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0