00:30

Fytusan. Även denna dagen har spenderats med huvudet i skolböckerna. Det är nu mitt sista prov i alla fall på gymnasiet, och denna gången är det också Geografi, fast nu handlar det om befolkning och näringsliv. Jävligt jobbigt kapitel var det.. SKulle egentligen ha tentat av det den 28e, men eftersom jag inte är hemma då (ska somsagt till Kreta på fredag!) så får jag se till att få det ur vägen innan.
Men det känns som att jag har ett ganska bra hum om det nu i alla fall. Ska göra det vid 2 imorgon, så går upp lite tidigare imorgon och pluggar några extra timmar så ska det nog gå bra förhoppningsvis!
Sen är det källkritik i historia B som ska skickas in - SEN är jag HELT färdig med ALLT som har med skola att göra.
Förstår ni min lycka? Det är helt sjukt. Helt fucking sjukt.
Om 3 dagar befinner jag mig på vårat fina 4stjärniga hotell 200m ifrån havet på Kreta. Och jag kommer inte behöva ägna en tanke åt studier.
Sen är det hemgång, och dags för bal och student.
Ni får tyvärr inte se klänningen än, det är heeemligt.. haha.
Nu ska jag iaf få lite sömn.
Sov gott!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0