1+1 party

Ye-haaw! Jag och mina girls i skolan lyckades få teee't (jennie-uttryck) riktigt ordentligt idag på turismredovisningen. MVG till alla - WELL DONE tjejer! Fan vad gött.
Asså undra om denna dagen kan bli bättre än vad den redan varit? Allt har bara flytit på, så gööööttt.
Och min darling Jennie fyller 19 år idag! Så grattulationer till henne. PUSS PÅ DIG DARLING <3.

Så vad händer egentligen idag nu då? Jag & min kära vän Sandra ska ha 1+1 party - låter det inte roligt?! Du, det är jävligt sköööj må ni tro!
Var ska ni tillbringa eran afton? :)

Puss på er


Sandra & Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey you ;)

2009-05-08 @ 22:39:19
URL: http://luckycharms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Danke Schön, gracias!

2009-05-10 @ 16:09:47
Postat av: Hanna

Äsch, Kaninkokerskan är rolig :P

Grattis till oss för turismen, och grattis till Jennie som förmodligen får "teeet" ikväll med dildon Sven.

2009-05-12 @ 21:46:47
URL: http://gaerdner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0