här kan vi snacka om att köra

Haha, fyy .. jag tror jag kommer dö av trötthet snart. Kunde inte somna igår, och så kämpade jag mig upp imorse för att gå till gymmet - kl 6:15 stod jag innanför dörrarna! HAHA, slå det ni.
När jag kom hem runt halv 8, tänkte jag ; Nu jävlar ska jag smsa Vanessa och berätta om världsnyheten, men hon hann först;
"Nu du Sandra! Börjar tjugo över tio men ska till skolan nu o plugga. Säger du om det då? ;)"
Nu har vi bestämt oss för att ta tag i våra liv (!) och framförallt bli färdiga med allt som har med skola att göra (puuuh!) vi har nämligen varit lite tröga i starten, och ah sen ta tag i resten vi vill ta tag i.
SÅ NU DU VANESSA, nu finns det ingen återvändo.
Nu måste jag duscha - och nej, jag har inte suttit inne svettig i en timma, var tvungen att gå ut med pudeln också. Haha.
För övrigt har min moder köpt sig en liten leksak, nämligen en liten Renault Mègane cabriolet. Kanske inte den snyggaste, men till det priset var den faktiskt helt okej, och då kommer ju jag få köra den utan att de ska vara livrädda ;D i liiike.

Nu kommer folk slå varandra när vi åker förbi ..
"GUL BIL!" hahaha


PUSS.



Kommentarer
Postat av: emma

Fiina bilder och cool blogg!

2009-05-08 @ 16:08:14
URL: http://lindbergaren.blogg.se/
Postat av: KNOOK

CABEEEEEEEEEEEEN

2009-05-08 @ 20:00:12
Postat av: 12

:D:D:D

2009-05-09 @ 00:19:40
Postat av: Eliasson

BORTSKÄMDA BRATUNGE!!

2009-05-09 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0