läggdags

Nu ska jag få min efterlängtade sömn. För imorgon är det en stor dag för mig - jag ska nämligen på arbetsintervju för sommarjobb! Hoppas bara det blir någonting utav det nu också. Damen ifråga lät åtminstone positiv eftersom jag har tidigare erfarenhet, och ringde ändå upp efter en timma efter att jag talat med henne tidigare och bad mig komma på intervju redan imorgon - så intresse finns det ju i alla fall, det märks.
Nåja, vi får se hur det blir helt enkelt. Men jag håller tummarna, vore skönt att slippa sitta hemma hela sommaren medan vänner och fiender (skämt åsido) jobbar och har sig. Nejfy .. hemska tanke. Somsagt; Vi får se.
Sova var det ja.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Vart har du sökt jobb?



Svar: Åh, tack så mycket :D

2009-05-07 @ 11:41:03
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0