Pulver och geografi



Ja mina kära vänner, här sitter jag dagen innan jag ska göra bland det sista på gymnasiet - tenta av Geografi A .. - första delen åtminstone. Har en till del 27e maj, sen är det slut. Slut på allt elände, och all jävla skit som har med skola att göra. Fyfan vad skönt säger jag bara.

Sen tänkte jag bara tipsa, om ni vill dö en väldigt plågsam död, ska ni använda er av nedanstående produkt "Quick Diet complete".
Detta är en måltidsersättare som man byter ut alla, eller några måltider mot under en tidsperiod på ca 2 veckor, för att sedan äta normal mat, men enligt typ tallriksmodellen, som nog alla vet vad det innebär, och det är vad jag ska göra för att gå ner ett par kilo (förhoppningsvis) till studenten, och sommaren för övrigt.

Nåja, vi får väll se om det fungerar. Jag köpte den i alla fall på gymgrossisten och den kostar 549 riksdaler.
En liten varning bara ; Den smakar åt helvete! Bara så ni vet. Men det är nog inte riktigt meningen med sånna här produkter att de ska smaka underbart... Hm.
Sen visst, man blir faktiskt mätt. Men det är sjukt jobbigt att det är drickbart, och att man inte kan tugga. Bah. Jaja, det är ju faktiskt själv valt, så det är bara att köra!

Ha en trevlig söndag, nu ska jag plugga som en tok.

Pöss.


Mmmm...!


Jag i fredags

Kommentarer
Postat av: M

Sv.Ja, vilken blogg.:)

2009-05-17 @ 15:49:19
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej! Fungerade måltidsersättaren för dig? Jag har själv beställt hem Quick Diet Complete och hoppas på resultat. Hur lång tid tog det innan det visade resultat? :) Vore kul att veta hur det fungerat för andra :) tacksam för svar!

2009-06-01 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0