PUUUH.

Klockan är nu 10:07, och jag är uppe. Men det var ingen pigg Sandra som hoppade upp ur sängen idag, nej, det var en zombie-Sandra som snoozade i 1 timma, och trots detta knappt orkade gå upp.
Regnet öste ned utanför, och fönstret var öppet, vilket resulterade i att det var svinkallt (!) ovanför täcket. Men efter många om och men så tog jag mig tillslut upp. Bara tanken på att gå ut i detta vädret gör mig illa till mods. USCH.
Men har man hund så har man... Det är inte alltd så roligt kan jag ta och tala om (!!!!!!!)- Men innan jag gör det ska jag plugga lite, och be till Gud att det slutar regna tills jag beger mig utåt. Haha.

Klockan 13:45 ska jag vara i skolan och göra mitt prov. Hoppas det går bra, för det kommer vara det sista jag gör. (Okej, bortsett ifrån mina historia B uppgifter jag måste skicka in innan planet går på fredag. Men SEN är jag åtminstone klar...)
Ha en bra dag.

PUSS <3


somsagt ...

Kommentarer
Postat av: 12

Du är så TOLV :D.dD.d

2009-05-22 @ 15:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0