tisdag

Ja, ännu denna gång har det tagit månader innan jag uppdaterar min lilla blogg igen. För det första har jag absolut inget att skriva om, och för det andra ... jag vet inte.
Idag har varit en riktig helvetesdag. Eller, egentligen inte. Jag och Jennie har pluggat tillsammans, fått klart - förhoppningsvis - sista turismuppgiften. Puuh! Tog oss ungefär 4 timmar att översätta all text. FY. Sällskapet var dock trevligt, så där ska jag inte klaga. Sen har jag bara varit arg. Arg arg arg. jag vet inte vad det är mitt humör ibland. Eller nu vet jag faktiskt vad det är, och det är ett ord på tre boksträver och existerar hos fruntimmer, inte alla dock, en gång i månaden. Jag är inne på den veckan nu som existerar en gång i månaden nu.
Sa jag att jag har en helvetesdag? Nåja, jag säger det igen. Som grädde på moset är det en månad kvar till studenten, och jag har så JÄVLA MYCKET att göra i skolan. Jag vill bara få någon att göra allt åt mig, och gå i dvala tills allt är över. HAHAHHA. Finns det ens någon som orkar läsa detta meningslösa inlägg om hur dåligt allt är? Tror inte det. Men jag skriver ändå. Bara för att bli av med lite tankar ;). Annars var helgen trevlig i alla fall. Alltid något. Nej. Nu ska jag dyka ner i geofrafiboken igen. suck.

Puss

Kommentarer
Postat av: 12

jag läser:(

2009-05-05 @ 23:31:06
Postat av: vanessa

ÅH!! Jag har också så jävla mycket att göra. IM GOING CRAAAAAAAZY!

2009-05-06 @ 09:50:34
URL: http://vanessasarkany.devote.se
Postat av: Hanna

Hahaha, jag som nästan gett upp hoppet om dig som bloggerska Sandy :P Men jag har änna tröttnat nu med, kanske blir roligare när man har annat än skolan o skriva om.

2009-05-06 @ 16:42:14
URL: http://gaerdner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0