Torsdag

Då var jag tillbaka från intervjun, och vetnivad? Jag har fått sommarjobb! Så skönt. Så nu behöver jag inte gå runt och oroa mig för vad jag ska göra i sommar, eller att behöva gå utan pengar. Perfekt. Har även varit en sväng hos mormor och Lars-Eric, det var längesen, så det var trevligt att hälsa på lite. Min mormor är så go. Världens sötaste tant. Haha.

Nu ska jag ta mig en sväng till gymmet, och sen ska jag sätta mig med geografin. Kul, inte sant? Jag vet att du är sugen!

Today I wear this;


Jeansjacka - Gåva av mammas väninna
Tunika - Gina Tricot
Klocka - Diligaf
Jeans - Tommy Hilfiger
Tygskor - Converse All Star


Förresten, idag visade mormor sitt nytagna passfoto för mig. Eller ja, hon tog det väll i somras kan jag tro. Hon vägrar visa det för någon för hon tycker att hon är så "stygg" på kortet. Min mormor är norsk, därav det vackra ordet stygg. HAHA. Hon vräkte ur sig förut ;
"- NAAEE Sandra, ser du ögonbrynene mine?!?! JEG SER UT SOM FRITZEL kjönner du! Du vet han som låste in dottern sin i kjelleren? ..." jag trodde jag skulle dö av skratt.. Jag tänkte dela med mig av bilden. Mormor blir kanske inte så glad, men äsch, hon läser inte min blogg ändå .. haha

Bestemor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vel då, di bestemor kommer ikke glädje sig med denne bilden. det är då ett som är sant

2009-05-15 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0